مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناسی .

مشاوره روانشناسی

روانشناسی

افراد با SCI مزمن ریسک افزایش‌یافته برای اختلال شناختی دارند که می‌تواند به طور زیان‌آور بر بازیابی و کیفیت کلی زندگی تاثیر بگذارد . آسیب مغزی همزمان برای افزایش ریسک ناشی از کمبود شناختی ناموفق است . چندین عامل به میزان بالای شیوع کمک می‌کنند - - تا ۶۰ درصد میزان اختلال شناختی را نشان می‌دهند .
توسعه مداخلات موثر به دانش دقیق انواع کسری بستگی دارد . برای بررسی این سوال ، تیم یک باتری از آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی را به ۳ گروه تقسیم کرد : ۶۰ نفر با آسیب طناب نخاعی ( ۳۲ paraplegia ، ۲۸ tetraplegia ) ، ۳۰ کنترل منطبق بر سن ، و ۲۰ کنترل سالم بزرگ‌تر . هیچ یک از این آزمایش‌ها توانایی موتور را مورد نیاز نیست ؛ اینها شامل the WAIS - ۳ Span و توالی حروف - - نسخه شفاهی تست modalities Serial California ؛ سیستم عملکرد اجرایی Auditory - ( SDMT ) ؛ سیستم عملکرد اجرایی Wechsler - کاپلان ، و the شیوایی شفاهی .
دکتر Chiaravalloti ، رئیس سیستم مدل کسبوکار صدمه‌دیده ( TBI ) ، و مدیر سیستم مدل TBI نیو جرسی ، به دکتر Chiaravalloti اشاره کرد : " تفاوت‌های مهم بین گروه SCI و گروه کنترل منطبق بر سن یافت شد . " افراد با SCI ، در سرعت پردازش اطلاعات ، شیوایی شفاهی ، و یادگیری و حافظه جدید ، نقص داشتند . همانطور که پیش از این فرض کردیم ، پروفایل روان‌پزشکی عصبی آن‌ها بیش از پیش با آن کنترل‌های قدیمی سالم همخوانی دارد . این می‌تواند نشانه‌ای از افزایش رشد مغز بعد از SCI باشد ، پدیده‌ای که با دیگر شرایط عصبی مرتبط بوده‌است ."
دکتر Dyson - author ، رئیس تحقیقات SCI ، و مدیر سیستم ارزیابی SCI نیو جرسی ، گفت : " با این حال ، پرداختن به کمبودهای ادراکی در این جمعیت بسیار مهم است " . شناسایی عوامل خطر modifiable و توسعه مداخلات شناختی هدفمند به بازیابی عملکرد حداکثر کمک خواهد کرد و از تلاش‌های افراد برای مشارکت در جوامع خود و نیروی کار پشتیبانی می‌کند ."
آیا دو زبانه هستند که کودکان را بیشتر متمرکز می‌کنند ؟ مطالعه می‌گوید نه.
تاریخ :
۱۸ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه تنسی در ناکسویل
خلاصه :
در حالی که این کار به کارکرد اجرایی مربوط می‌شود که شامل دستورالعمل‌های به خاطر سپردن ، کنترل پاسخ‌ها ، و تغییر سریع بین کارها می‌شود .
براساس یک مطالعه جدید که در "PLOS One " منتشر شد ، این کودکان دارای مزایای بیشتری نسبت به کودکان یک monolingual نیستند ، که شامل دستورالعمل‌های به خاطر سپردن ، کنترل پاسخ‌ها و تغییر سریع بین کارها می‌شود .
در اثر دو تن از اعضای هیات‌علمی خارجی : نیلز by ، استادیار بالینی تئوری و تمرین در آموزش معلم ، و جولیا Jaekel ، استادیار مطالعات فرزند و خانواده ، همراه با جسیکا Willard و Birgit Leyendecker ، محققان دانشگاه رور در Bochum آلمان .
جولیا Jaekel گفت : " تحقیقات کارکرده‌ای اجرایی مهم است زیرا آن‌ها کاربرد مستقیمی برای موفقیت در هر دو شرایط واقعی و دانشگاهی دارند ."
دانشمندان برای تحقیقات خود از آزمون کامپیوتر برای مقایسه عملکرد اجرایی دو گروه از کودکان بین سنین ۵ تا ۱۵ سالگی در منطقه رور استفاده کردند . گروه اول متشکل از ۲۴۲ کودک بود که هر دو زبان ترکی و آلمانی صحبت می‌کردند و گروه دیگر شامل ۹۵ کودک بود که تنها آلمانی صحبت می‌کردند .

منبع سایت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۵:۴۸ توسط:فهیمه موضوع: نظرات (0)